piątek, 2 września 2016

Post powitalny

Witam wszystkich na moim nowym blogu!


Historia ta jest kontynuacją serialu Tajemniczy Sobotowie, niegdyś emitowanego na Cartoon Network, a także jednego z odcinków Ben 10 Omniverse "Całe Szczęście Jest Sobota", w którym to nasza rodzinka kryptozoologów gościnnie wystąpiła. Akcja rozgrywać się będzie cztery lata po Wojnie Kryptyd oraz kilka miesiecy po spotkaniu Zaka z Benem. Jeśli nie oglądaliście choćby tego pojedynczego odcinka, to proponuję "nadrobić zaległości" choć skoro to czytacie, to z pewnością baczne śledziliście dalsze losy Sobotów. 

Nie będę zdradzać żadnych wątków fabuły, bo akcja rozgrywa się w dość szybkim tempie i nie będzie to potrzebne. Zdradzę Wam tylko to, że będziemy mieć sporawy wątek miłosny... Bo jakże by inaczej :-) Reszta jest  już jedną wielką tajemnicą ;-)


Opowiadanie w pewnym sensie zastępuje mój poprzedni blog, który przed kilkoma tygodniami się skończył, dlatego też prolog pojawi się w niedzielę, jak to bywało na TFP Genisys ;-)  Rozdziały będą pojawiać się co tydzień, właśnie w niedzielę i myślę, że nie będzie żadnych nieoczekiwanych przerw, ponieważ mam już napisane dwadzieścia cztery rozdziały, które wystarczą mi na pół roku :D
Mam wielką nadzieję, że z chęcią będziecie czytać mojego bloga i że spodoba wam się wymyślona przeze mnie (no, po części przeze mnie) historia. Jeżeli tylko będziecie mieć jakieś zastrzeżenia odnośnie bohaterów, wydarzeń, czy jeszcze innych, śmiało piszcie w komentarzach (nie musicie być zarejestrowani) albo na mojego maila, którego znajdziecie w zakładce "Kontakt". 
Na dziś to chyba tyle :-) Jako mała niespodzianka, dodam zdjęcie Raven - drugiej głównej bohaterki, która odegra w całym opowiadaniu równie ważną rolę jak Zak.


Pozdrowionka i do niedzieli ;-)
***Niki***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz